MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Moda na nabój jako "pamiątka ze wschodu"? Pasażerowie sami robią sobie problemy

Moda na nabój jako "pamiątka ze wschodu"? Pasażerowie sami robią sobie problemy

Zderzenie ciężarówek na DK nr 62 w powiecie radziejowskim. Zdjęcia

NOWE
Zderzenie ciężarówek na DK nr 62 w powiecie radziejowskim. Zdjęcia

Polecamy

Zjadłeś i boisz się, że się zatrujesz? Oto cała prawda o szypułkach truskawek

Zjadłeś i boisz się, że się zatrujesz? Oto cała prawda o szypułkach truskawek

Ekspresowy tantanmen ramen w 20 minut. Migiem zrobisz to japońskie danie

Ekspresowy tantanmen ramen w 20 minut. Migiem zrobisz to japońskie danie

Drętwieje ci noga przy siedzeniu? Oto, co możesz zrobić

Drętwieje ci noga przy siedzeniu? Oto, co możesz zrobić